Середа, 16.01.2019, 08:56
Заклад дошкільної освіти "ЗОЛОТА РИБКА"
с. Синівка Липоводолинського району Сумської області

 Каталог статей

Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Мої статті [12]
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Мої статті

Актуальність ідей В.О. Сухомлинського сьогодні – завтра і завжди

«Дитинство – найважливіший період людського життя,
не підготовка до майбутнього життя,
а справжнє, яскраве, неповторне життя.
І від того, як пройшло дитинство,
хто вів  дитину за руки в дитячі роки,
що ввійшло в її розум і серце із навколишнього світу, -
від цього в вирішальному значенні залежить
якою людиною стане сьогоднішній малюк в майбутньому»
В. О. Сухомлинський

 

 

 

 

 

 

 

Педагогічний колектив ДНЗ «Золота рибка» будує свою роботу на основі принципу – формування нового типу особистості. Адже ідея Базового Компоненту дошкільної освіти – навчити пізнавати, навчити жити разом, зберігаючи психічне та фізичне здоров’я. Спільно з батьками спрямовуємо роботу так, щоб розвинути компетентну, творчу особистість навчально - розвивальними засобами (естетичної діяльності, зображувальної, придумування казок, розв’язання життєвих проблемних ситуацій). Комунікативно-творчі навички в майбутньому допоможуть впоратись з складними проблемами.

Колектив нашого закладу впроваджує у свою роботу спадщину В. О. Сухомлинського, адже сучасне виховання, як ніколи потребує використання надбань великого Вчителя, бо в жодного педагога немає такого матеріалу по вихованню в дітей милосердя, вихованню обдарованої особистості, людини, яке так необхідне нам сьогодні, а В. О. Сухомлинський наголошував, що дошкільний вік визначає майбутнє людини, якою вона буде, ким стане.

Основні завдання колективу за ідеями В.О.Сухомлинського:

• розвиток креативним, творчих здібностей, виховання громадянина на основі спадщини В. О. Сухомлинського;

• формування життєвої компетентності за творами В.О. Сухомлинського;

• формування високої пізнавальної, моральної і естетичної культури;

• зміцнення співдружності ДНЗ та сімї і школи.

Всі працівники нашого закладу працюють над створенням необхідних умов для розвитку повноцінної особистості, враховуючи унікальні можливості кожної дитини, її життєвий досвід, успіх, що є важливо для суспільства і стане в пригоді в майбутньому. Кожен наш педагог намагається навчати малюка всьому найкращому, адже кожна хвилина перебування у дошкільному закладі допомагає дитині розвивати його особистість та унікальність. Вивчення кожної дитини, плекання її таланту, надає можливість педагогу створити життя малюка активним, корисним, насиченим різними видами діяльності, які повністю розкривають здібності вихованця при цьому опираються на працю великого Вчителя.

В. О. Сухомлинський чітко сформував, що процес набуття зростаючої особистістю духовного обличчя під впливом моральних цінностей, вироблених людством - є основним фундаментом для розвитку, спілкування, життя в суспільстві. Навчально-виховна робота включає в себе елементи, фрагменти програм, методик, прийомів В. О. Сухомлинського. В своїй роботі педагоги використовують такі елементи програм: «Моральне виховання за спадщиною В. О. Сухомлинського», «Екологічне виховання в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського», «Національне виховання за спадщиною В. О. Сухомлинського». Художньо-естетична діяльність базується на творах, оповіданнях, висловах Великого педагога.

В. О. Сухомлинський наголошував: «Щоб пробудити у малят живу думку, творче джерельце, необхідно дати їм змогу більше спостерігати, помічати численні зв’язки в довкіллі». Саме тому робота з дітьми в нашому закладі за спадщиною В. О. Сухомлинського включає такі основні напрямки:

• індивідуальна робота;

• робота з батьками;

• мовленнєве спілкування і художня література;

• рідна природа;

• дитина і навколишній світ;

• образотворче мистецтво і художня праця.

Сюди входять: заняття, екскурсії, морально-етичні бесіди, читання та обговорення оповідань (казок, віршів, творів), спостереження, сюжетно-рольові ігри, проблемні ситуації, ігри-драматизації і тд.

Але чи все це варте без батьків ?

«У моїх очах світ виглядає інакше ніж у ваших. Прошу поясніть мені: Що? Коли? Чому? – кожен із нас у ньому має робити?»- це дитяча заповідь для батьків. Василь Олександрович наголошує в ній, що спілкування, виховання, навчання дорослого та дитини є самим головним в розвитку особистості. Роль сім’ї висвітлена і в ст. 8 Закону «Про дошкільну освіту» адже «Що ні школа без сім’ї, ні сім’я без школи не зможуть упоратись з найтоншим і найскладнішим завданням становлення людини» (В. О. Сухомлинський).

Саме тому особлива увага приділяється спільній роботі батькі, вихователів нашого закладу. Розроблено спільні заходи роботи дошкільного закладу, сім’ї та школи за спадщиною В. О. Сухомлинського, які включають в себе консультації, тижні читання, диспути, круглі столи для батьків.

Систематичний, орієнтовано-особистісний підхід дорослого (вихователя, батьків, вчителя) до кожного малюка допомагає встановленню духовної, багатої, творчої, щирої інтелігентної людини.

Категорія: Мої статті | Додав: АС (16.10.2015)
Переглядів: 252 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: