П`ятниця, 23.08.2019, 14:21
Заклад дошкільної освіти "ЗОЛОТА РИБКА"
с. Синівка Липоводолинського району Сумської області

 Сторінка музичного керівника

Меню сайту
Форма входу
Пошук
Календар
«  Серпень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

                       

Поради батькам !

1.Разом з дитиною слухайте музику (у «живому» виконанні, у записах, радіо- та телепередачі);

2. Змалечку співайте колискові, розважальні пісні, розігруйте забавляночки;

3. Наспівуйте дитині танцювальні мелодії, заохочуйте дитячу танцювальну ініціативу;

4. Спільно музикуйте і співайте із застосуванням іграшкових і справжніх музичних інструментів та оригінальних пристосувань (кришки від посуду, ложки тощо);

5.Підтримуйте дитячу ініціативу у створенні музично-ігрових ситуацій (гра,музичне заняття, концерт, театр тощо);

6.Діліться з дітьми власними вміннями і талантами (улюблені пісні тата і мами, бабусі і дідуся);

7.Створюйте мистецьке середовище вдома шляхом придбання дитячих музичних іграшок-інструментів (брязкалець, дзвоників, сопілки, барабана, бубна тощо), збирання музичної фонотеки для слухання й танцювально-ігрової діяльності, музично- ілюстровані казки, дитячі пісні, класична музика,сучасна естрадна музика тощо) та відеотеки;

8.Відвідуйте професійний театр разом з дитиною, обмінюйтеся враженнями;

9.Беріть активну участь у музично-театралізованих святах, що проводяться в дошкільному закладі;

10.Поєднуйте у сімейному побуті музичну діяльність дитини з іншими видами творчої діяльності.

                                                                        

                               

Консультації для батьків щодо музичного виховання дітей

Як прищепити дитині любов до слухання музики

Музика в житті дитини спочатку лише фон, на який не звертають уваги. Адже дорослі вже і не пам’ятають особливості дитячого сприйняття музики, яке полягає в тому, що маленькі дітки музику ніби не чують – вони не реагують на неї, можуть спокійно займатися своїми справами: малювати, гратися. Звичайно, навіть таке пасивне слухання музики залишається у підсвідомості дитини. Але дитині можна допомогти почути музику, щоб її сприйняття було змістовним і обміркованим.

Найпростіший спосіб – це потанцювати або помарширувати під ритмічну музику, разом з сестричкою, або з улюбленою іграшкою!

Другий спосіб – це зацікавити дитину. Для прикладу можна провести гру «На що схожа музика?» Тоді дитина спробує вгадати, що вона почула в мелодії: шум дощу, шелест листя, спів пташок. Для цієї гри підійдуть такі програмові твори: «Пори року» П. Чайковського та Вівальді. П’єси, які не мають певного сюжету, по – своєму корисні тим, що з часом дитина зможе вигадати до неї свою історію, і навіть намалювати до неї малюнок. Улюблена музика може стати чудовим обрамленням дня, супроводжувати сон дитини, слугувати фоном для занять. Але дуже важливо не «перевантажити» дитину музикою, не втомити дитину. Музика повинна приносити задоволення, а не перетворюватися на докучливій гамір.

 

Поступово дитина звикає до життя під музику, що звучить ніжно, мелодійно, якісно. Дитина починає розрізняти відтінки та окрасу мелодії, її світ збагачується, а почуття – стають виразніші. З часом, коли дитина навчиться з задоволенням слухати музику, більш ніж 30 хв., можна влаштовувати домашній концерт: відкласти всі справи, гарно вдягтися, створити атмосферу справжнього свята. Самі «активні слухачі», років в 5 – 6 вперше потрапляють на справжні концерти. Але багатьом діткам до вподоби музикування в домашніх умовах. В решті – решт, де, як не вдома ми можемо сміливо пострибати на дивані чи потанцювати під улюблену пісню!

Звичайно, було б дуже чудово, якби у вашому домі була можливість слухати живу музику(ф-но, скрипка, гітара). Деякі інструменти, найпростіші, може залюбки освоїти ваша дитина(сопілка, барабан, металофон) До речі, один з самих казкових звуків можна відтворити за допомогою гітари та жменьки рисової крупи. Якщо повільно висипати рисову крупу на струни лежачої гітари, вона створить тихий і надзвичайно казковий дзвін! Вашій дитині сподобається! Музикуйте і експериментуйте!

 

                                                                           

Сценарій свята

«МІС САДОЧОК»

Свято розпочинається танком «вальс для дошкільників»

Ведуча:

Шановні гості дорогі діти батьки матусі бабусі дівчатка На крилах весни до нас прийшло свято Жінки Це день вшанування жінки це і кохана і трудівниця а саме головне це мама матуся матінка яка вдихає життя своїй кровинці від якої залежить майбутнє Чи можна знайти дорогоцінні і справедливі слова щоб виразити образ жінки Мамо матуся голубко сизенька Як же тебе привітати рідненька Як руки невтомні твої вшанувати як зробити щоб довго з нами була ти Тільки єдина у кожного мати

Боже, пошли їй здоров’я, щастя у дітях

Та чистого неба більш для матусі нічого не треба Доки дітки зростуть то скільки дум як у пчілки і тривог за їхнє кожне діло Голова боліла від маленьких

Від дорослих серце наболіло

Але що ті клопоти - тривоги.

Бо хіба із щастям їх зрівняти.

Як дитя, зіпьявшись на ноги.

Перший крок ступає по кімнаті.

Як почуєш ти уперше «Мамо»

Як до школи приведеш за руку

Як уже одержиш телеграму:

«Мамочко, вітаю із онуком!»

Добре ж, як тебе впізнають у дитині

Знать, вона твої продовжить роки.

Добре дати світові людину

І людині дати світ широкий.

Пісня «Веснянки для мами»

Привітання від дітей.

  1. Любі мами з вашим святом

Вас вітають всі малята!

І віршами і піснями

Ми вас дуже всіх кохаєм

Наші рідні мами!

  1. Кажуть, що на світі

Сонце найясніше

То всміхнеться мама і стає світліше.

Кажуть, що без сонця

Не розквітнуть квіти

А хіба без мами

Є щасливі діти?

3. Я до неї серцем любо пригорнуся,

Хай сіяє сонце, як моя матуся.

Пісня «Весняні котики»

Ведуча: Сьогодні ми проводимо у нашому садочку конкурс «Міс дитсадочка» Вишеньки – черешеньки, справжні красуні, чисті, як роса, вродливі, як квіти в віночку.

Мета нашого конкурсу показати, що всі діти красиві, кожна з них наділена чарівністю, ніжністю, лагідністю, добротою, милосердністю, терплячістю. Наші маленькі конкурсантки хочуть подарувати вам радість, море посмішок, бажання жити і милуватися красою.

Хочемо звернутися до вас, гості:

Мами й тата, бабусі

У цей не легкий затуманений час

Всім серцев ми зичимо щастя для вас,

Ви відверніться від бід усіх,

Зверніть увагу на діток своїх,

Краса та радість в створіннях оцих,

Забудьте всі біди, всі перешкоди

Частіше бувайте у нас в дитсадочку.

А йдучи дорогою разом з дітьми

Помітьте те, що не бачать вони.

Послухайте шелест листків золотих,

Побачте красу дерев чарівних
Нехай хмаринки сиві насувають

Вони поетів на вірші надихають

Нехай дощі частіше випадають

Вони земельку напувають

А люди хай красу частіше помічають,

Отож ми просимо, погляньте навкруги,

Красу своїх діток побачте назавжди!

Оцінюватимуть ваш конкурс поважне журі – мами, наші дівчатка маленькі, але хвилюються,як дорослі, тож давайте ми їх сьогодні підтримаємо, хай у них буде чудовий настрій і не забувайте ніколи вислову, що краса здатна врятувати весь світ. Переходимо до головної частини нашого свята, зустрічаємо красу, а шановне журі оцінює перший тур конкурсу – «Дефіле» (Хлопчики виводять і представляють дівчаток)

1. Це Іринка, гарненька, мов картинка, і дуже вірю я, королевою краси буде вона!

2. Весела, добра, пустотлива, гарненька дівчинка вродлива, тож вгадайте, хто вона – Альоночка

3. Це Катруся, і як на неї я дивлюся, навколо все ніби співа, з дівчаток всіх,то кращої нема.

4. З усіх красунь, яку ж би вибрав я? Королева краси - Альона

5. Смілива й чесна, старанна й красива, та головне - не вередлива,з усіх красунь, найкраща то вона – Поліночка

6. Ліля – і добра і ніжна, як казкова фея, то ж дороге журі і добрі друзі, оцінки ставте по заслузі!

7. Даша – красива і ніжна ніби лілея, усмішка її чарівна, хай в цей день переможе вона!

Ведуча: (журі оцінює конкурсанток, музична пауза)

Пісня : «Бабусі» у виконанні дітей.

Конкурс для глядачів «Запитання - відповіді»

Слово журі – підсумок за 1 тур.

(дівчатка готуються до наступного туру «маленькі господині», який складається з двох турів)

1 – й дівчатка готують бутерброди

2 – й дівчатка пришивають ґудзика.

Доки дівчатка готуються до другого туру проводимо конкурс для татусів «Перепелинай немовля»

Слово журі. Оцінки за конкурс «Маленькі господині»

3 – й тур – «Домашнє завдання», а завдання таке, підготувати вірш про маму.

(Дівчатка розказують підготовлені вірші про мам)

Ведуча: Доки журі ставлять бали учасникам, проведемо конкурс, щоб підтримати наших красунь. Конкурс для мам: «Мама може все що завгодно»

Слово журі:

Ведуча: Четвертий тур нашого конкурсу називається «Дзвінкий я маю голосочок». Отже у виконанні маленьких красунь слухаємо жартівливі частівки.

Ведуча: Наступний тур – танцювальний, складається з двох частин – танок з елементами укр..нар, рухів і сучасний танок.

Діти виконують укр..нар. танок

Вірш «Моя мама»

Конкурс для вболівальників «Компліменти»

Сучасний танок – у виконанні конкурсанток.

Конкурс для присутніх бабусь «Упізнай онука»

Слово журі: оцінка за танцювальний конкурс.

Ведуча: Останній тур нашого конкурсу під назвою «Ми - актори» (конкурсантки розігрують гуморески)

Слово журі: (вручення нагород)

Ведуча:

Дорогі дівчатка

Ростіть красивими і розумними, щасливими,

А для щастя зовсім не багато треба,

Лиш навколо себе придивись

І ти побачиш сонячне проміння,

Що між листям лине до землі.

І луг зелений у цвітінні,кружляють в синім небі журавлі

А скільки звуків, щебету і співу

Навколо все звучить, стрічає день,

Іди і ти по цій землі щасливо

Радій всміхайся і співай пісень,

Бо ти живеш, ти на землі - Людина!

Захоплюйся,дивуйся і всміхайся,

Впізнай цей світ щодня невпинно

І красу бачити навчись.

                                                                                           

 

                                            

                                                                                              

                                                      Веселі старти

                                                                                 (спортивне свято для дітей дошкільного віку)

Мета: сприяти піднесенню емоційного настрою дітей; розвивати спритність, увагу, кмітливість; виховувати любов до фізкультури, почуття дружби, колективізму.

Інвентар і обладнання:

емблеми, стрічки на кожну дитину, 2 великі м’ячі, 10 кеглів, канат, 2 дуги, 6 обручів, призи на кожну дитину.

(Звучать позивні спортивних змагань.)

Вихователь.

- Сьогодні у нашому дитячому садку - спортивне свято. Ми радо вітаємо учасників змагань «Веселі старти» і запрошуємо їх до залу.

(Під спортивний марш входять діти старшої групи.)

І дитина.

Увага! Увага!

Спішіть, поспішайте!

Спортивного свята ви не минайте!

ІІ дитина.

Бо дружні команди

Зібрались на свято –

Здорові, веселі,

Спортивні малята!

Капітан І команди.

Ми - команда «Козачата»

Дуже сильна та завзята.

Команді «Барвінчат»

Фізкульт–привіт!

Капітан ІІ команди.

Ми - команда «Барвінчата» -

Спритні й дужі, як звірята.

Команді «Козачат»

Фізкульт-привіт!

Вихователь.

- На будь-яких змаганнях обов’язково є судді, які уважно спостерігають за учасниками, стежать за дотриманням правил і визначають переможців. У нас теж сьогодні є судді, це …

Слово суддям, які вітають учасників змагань і знайомлять з основними правилами змагань:

- бути уважними;

- чесно дотримуватися правил;

- бути справедливими й вимогливими до себе і товаришів;

- не плакати у разі поразки;

- не зазнаватися, досягнувши перемоги.

Вихователь

Щоб гарно змагатися, треба добре розім’ятися.

Комплекс вправ зі стрічками

Піднімання рук через сторони вгору.

В.п. – ноги на ширині плеч, руки опущені.

1 – руки в сторони, 2 – вгору, 3 – в сторони, 4 – вниз (8р.)

Колові оберти.

В.п. – ноги на ширині плеч, руки в сторони.

1 –4 – колові оберти руками вперед, 5- 8 – колові оберти назад(8р.)

Повороти в сторони.

В.п. – ноги нарізно, руки опущені.

1 – поворот ліворуч, руки вперед, 2 – прямо, 3 – 4 – те саме вправо (8р.)

4. Нахили вперед.

В.п. – ноги ширше, ніж на ширині плеч, руки опущені.

1 – нахил вперед, руки в сторони, 2 – в. п., 3 – 4 – те саме (8р.)

Присідання.

В.п. – о. с.

1 – присісти, руки вперед, 2 – в. п., 3 – 4 – те саме (8р.)

Стрибки.

В.п. – о. с.

1 – стрибок, ноги нарізно, руки в сторони, 2 – в. п., 3 – 4 – те саме (8р.)

Вправа на дихання.

В.п. – о. с.

1 – 2 - руки вгору (вдих), 3 – 4 – руки опустити (видих) (4р.)

Вихователь.

Ви розминку закінчили,

Для змагань набрались сили,

Будемо всі змагатися

Й весело розважатися.

І змагання. «Чия команда швидше збереться».

Правила гри: За сигналом команди розбігаються по залу, за другим сигналом швидко збираються в колону.

Виграє та команда, яка швидше збереться за капітаном.

Увага! Сигнал «Почали!»

ІІ змагання. «Передай м’яч».

Правила гри: Діти стоять у колоні один за одним, руки вгорі. За сигналом капітан передає м’яч наступному, піднявши руки над головою і т.д., доки м’яч не опиниться в останнього гравця. Той швидко перебігає наперед і передає м’яч наступному над головою.

Виграє та команда, в якій капітан знову стане першим і підніме м’яч вгору.

Увага! Сигнал «Почали!»

ІІІ змагання. «Неси, передай, м’яч не втрачай!»

Правила гри: Зажавши м’яч колінами, стрибати між кеглями. Досягнувши останньої, бігом повернутися до команди з м’ячем у руках, передати його наступному і стати в кінці колони.

Виграє та команда, в якій капітан знову стане першим і підніме м’яч вгору.

Увага! Сигнал «Почали!»

ІV змагання. «Перетягування канату»

Правила гри: Команді необхідно перетягнути суперників за червону лінію на свою половину залу.

V змагання. «Естафета».

Завдання:

1 – пролізти під дугою,

2- оббігти «змійкою» кеглі,

3 – перестрибнути з обруча в обруч (розкладені на підлозі),

4 – бігом повернутися до команди, передаючи оплеском по долоні естафету наступному учаснику і стати в кінці колони.

Виграє та команда, в якій капітан знову стане першим і підніме руку вгору.

Увага! Сигнал «Почали»

Вихователь. Скоро вже скінчиться свято Суддям слово треба дати.

Судді.

Раз, два, три, чотири, п’ять –

важко було рахувать.

Ці команди спритні дуже,

а також швидкі і дужі.

Як одна вперед піде,

друга зразу ж дожене.

Що тут нам робити?

Треба всіх нагородити.

(Вручення нагород: медалей і солодких призів).

Вихователь.

Ну, а зараз час закінчувати – треба всім відпочивати.