П`ятниця, 23.08.2019, 13:55
Заклад дошкільної освіти "ЗОЛОТА РИБКА"
с. Синівка Липоводолинського району Сумської області

 Для вас, вихователі

Меню сайту
Форма входу
Пошук
Календар
«  Серпень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 

 

Рекомендації вихователям

Взаємини дитини з однолітками

1.Оскільки дитина діє за прикладом людей, які її оточують,то на перше місце виходять добрі взаємини між батьками й педагогами,з якими спілкується дитина.

2. Намагайтеся в дитячому колективі створити таку атмосферу, яка б не обмежувала дій дитини. (Уникайте неаргументованих висловів: „Так не можна” (чому?), «Так не гарно» (чому?). Проведіть із дітьми бесіду про те, до яких стосунків з однолітками у групі вони прагнуть.

3.Ефективним методом подолання байдужості дитини та неприязного ставлення до однолітків є організація театралізованої діяльності (інсценізація добре знайомих та улюблених казок).

4. Змістовим матеріалом для ігор - демонстрацій та інсценувань можуть бут не тільки казки, а й спеціально створені вихователями оповідання, в яких ідеться про виникнення якогось непорозуміння чи конфліктної ситуації.

5. Доцільно для налагодження контактів серед дітей використовувати моделювання ситуацій спілкування на комбінованих заняттях із мовленнєвих та продуктивно – творчих видів діяльності.

6. Час від часу вихователеві варто вдаватися до бесіди – аналізу, бесіди – узагальнення, аби показати переваги позитивних вчинків та формування у дітей гуманних взаємин.

7. Доцільно, порадившись із дітьми, встановити добрі традиції у групі, наприклад, зустрічати одне одного усмішками, веселими репліками. Це також сприятиме покращенню стосунків.

8.Одним із засобів формування позитивних взаємин є здійснення особистісно зорієнтованого підходу у виховані, який базується на самоповазі дитини, наданні їй права на вільний вибір партнера, дій, способу спілкування.

9.Створюйте умови, що сприяють встановлення та розвитку дружніх,приязних стосунків між дітьми. Проводьте ігри, аби зняти у них напруження, це їм змогу виявити здатність до співпереживання.

10. Визначте дітей, які схильні усамітнюватися. Спонукайте інших дітей запрошувати їх до спільних ігор.

11. Обговорюйте негативні вчинки, не зачіпаючи гідності дитини (скажімо, на прикладах персонажів художніх творів).

 

Сучасний вихователь

Професія вихователя належить до творчих видів діяльності, оскільки професійна діяльність будь – якого педагога спрямовується на виховання унікальної, неповторної особистості.

Сучасний вихователь – це фахівець, який сьогодні працює в системі дошкільної освіти, володіє педагогічними технологіями, що відповідають новим суспільним цілям та рівню розвитку науки про дитину.

Він повинен вміти працювати в умовах ринку, розуміти що тільки високий професіоналізм, творчість, ініціатива допоможуть йому знайти своє місце та самореалізуватися в професії.

В.Сухомлинський сказав про це так «Виховання – це багатогранний процес постійного духовного збагачення та оновлення – і тих, хто виховується, і тих, хто виховує».

Вихователь повинен постійно працювати над підвищенням фахового рівня, володіти мистецтвом спілкування з людьми і дітьми. Сучасний вихователь володіє почуттям гумору. Саме він знадобиться в скрутну хвилину і додасть оптимізму в разі невдачі.

В сучасних умовах вихователь повинен мати найвищий рівень фахової підготовки та високий інтелектуально – креативний потенціал. Вихователь – впевнена в собі людина, яка вміє поводитися в товаристві, не викликаючи своїми вчинками, поведінкою та зовнішнім виглядом зневаги до себе, людина, яка дотримується чотирьох основних правил спілкування: ввічливість, природність, гідність і тактовність.

Джерелом натхнення, що живить вихователя, є діти, він живе ними. Саме діти, яких він так любить, дають вихователю невичерпну енергію, життєлюбність і позитивне мислення.

 

Тиждень Гармонії руху 

 

Відкриття фестивалю

«Гармонія руху»

Девіз дня: «Здоровим хочеш бути, гартуй себе щодня»

 

Ранок. Об’ява про проведення фестивалю «Гармонія руху»

  1. Ранкова гімнастика: «Ми веселі півники»

«Ми веселі дошкільнята»

  1. Творчі завдання з використанням імітаційних рухів:

«Каченята йдуть купатись»

«Веселі мавпенята»

3 Заняття- шоу «Зрости здоровою дитиною» (спільне).

Прогулянка

Мандрівка: «Доріжкою здоров’я з сонячним зайчиком »

(Ігри та вправи з використанням традиційного і не традиційного спортивного обладнання)

Ігри: «Потяг», «Миші та кіт», «Сонечко і дощик», «Зайчик сіренький умиваеться»

«Мисливець і зайці», «Переліт птахів», «Сова»

2 половина дня.

1.Комплекс гімнастичних вправ «Бебі-йога», «Лотос»

2.Читання творів (для всих груп)

С.Я Маршак «Майдодір»

Мовна гра: «Умивання-річ важлива»

3.Дихальна арт-педагогіка-гра на музичних інструментах (дудочка,губна,гармошка,труба).

Порада для батьків «Казкотерапія»

День музичної фантазії

Девіз дня: «Поєднання музики та слова-так дитина буде завжди здорова»

Ранок.

1.Ритмічно-танцювальні рухи для підняття емоційного настрою

«На галявині»

2. «Ігри-імпровізації, ігри-інсцезації»

3. Інсцезація пісні «Антошка»

4. Колискова для Марічки

5. Гра: «роби так,як я !», «Клоуни в цирку» (для двох груп)

Прогулянка. Конкурс «Осінній феєрверк»

2 половина дня.

1. Гімнастика пробудження «Зустріч з сонечком»

2. «Весела дискотека» (для обох груп)

3. Медитація під музику

Консультація для батьків

«Вплив музики на розвиток особистості та фізіологічний стан дитини».

 

День праці

«Бавимося в професії»

Девіз дня: «Без труда-нема плода»

Заняття художньо-естетичного спрямування читання творів, казок В.Сухомлинського «Найгарніша мама» , «Ледача подушка» , «Бо я людина»:

1.Розглядання виробів з дерева та лози.

Бесіда вихователя про лозоплетіння.(спільне)

2. Фізхвилинка «Раз-два, три-професію покажи».

3. Д/гра «Назви виріб і поясни з чого він зроблений» .

4. Екскурсія огляд до аптеки, потіхи магазину та спостереження за працею аптекаря, працівників пошти, продавця.

5.Читання твору І.Сонечко «Побавимося у перукарів» та обговорення змісту вірша.

6. Обігрування ситуації з серії «дорослий світ професій за вибором дітей» (спільне).

2 половина дня

1. Сюжетно-рольова гра «Магазин»

2. Сюжетно-рольова гра «Лікарня»

3. Читання оповідання А.Григорука «Хочеш бути щасливим-не будь лінивим » (спільне)

4. Ліплення «Кошик» або аплікація

Інформація для батьків:

«Прислів’я про працю-цінність народної творчості для розвитку дитини»

 

День спорту

Девіз: «Спорт це здоров’я, спорт-це сила, що дає всім дітям крила»

Ранок.

1. «Нам весело»- ігри та вправи спортивного характеру.

2. Спортивне свято. Змагання між двома командами.

3. Прогулянка.

Ігри на новому ігровому комплексі.

2 половина дня

Рухливі ігри.

Гра-естафета «Хто швидше».

Консультація для батьків: «Нестандартне обладнання для заняття з фізичної культури вдома».

День гри

Девіз дня: Йде до нас весела гра

Тебе кличе дітвора.

Ранок.

Калейдоскоп народних рухливих ігор (спільне)

Психогімнастика

«Квіточка».

«Пташка».

Сюжетне заняття «Сорока-ворона кашку варила».

Розучування та обігрування вірша «Ходить гарбуз по городу»

Розігрування сценок з іграшками.

Прогулянка .

Вправи імітаційного характеру:

«Ми крокуєм, як солдати»

«Ходити, як курчата»

«Бігати, як мишка»

Ігри рухові: «Півник дзвінко кукурікає»

«Курочка ряба»

«Квочка та курчата».

2 половина дня

Творча гра «Пантаніма»

Вправи на уяву «Кого ти бачиш»

«Хто сховався».

Консультація. «Математичні ігри на кухні»

 

Казка гуляє садочком

Девіз: «Казка це школа творчості, яка необхідна дітям» (В.Сухомлинський)

Ранок.

Огляд-спостереження казкових дарунків осені (з природного матеріалу).

Бесіда: «В гостях у казки» (спільні)

Образотворче мистецтво «Казкові герої»

Вистава «Теремок»

Гра «Мікрофон»

Прогулянка до казкових персонажів створених в парку.

Аналіз казкової ситуації «Що станеться якщо…»

Зустріч з казковим героєм.

2 половина дня

Театралізація казки «Як лисичка сестричка братця- вовка обдурила»

Д/гра «З якої казки»

Р/гра «Зайченята та вовк»

Порада: « На ніч дитині прочитайте казку »

 

Дивовижний світ природи

Девіз дня: «Світ збереже краса» (В.Сухомлинський)

 

Ранок. Спостереження

Д/гра «З якого дерева листочок?»

Р/гра «Підбіжи до дерева яке я назву»

Заняття- розвага з використанням фланелеграфу.

«Лісовою стежкою йдемо красу природи пізнаємо»

Екскурсія до парку.

Милування природою. Збір листя для гербарію

Мандрування екологічною стежиною.

Д/ігри: «Відгадай за описом»

«Коли це буває?»

Р/ігри: «Лелека та жаба»

2 половина дня

Д/гра «Відгадай тварину за її домівкою»

Заняття милування в природному довкіллі «Дивні хмаринки»

Дослідницька діяльність «Рослини та вода»

Читання творів В.Сухомлинського

Обмін думками «Зустріч з калиною»

Інформація. «Тварини-обереги здоров’я , щастя , злагоди »

 

Подорож до королівства Здоров»я

Девіз дня: «Здоров’я людини найбільше багатство.Його не можливо купити.Його не буває в житті забагато.Без нього не можна прожити»

Ранок.

1. Спостереження за будівлями .

З чого побудовані будинки?(використання природного матеріалу для будівництва осель, та його значення)

2. Бесіда. «Бережи здоров’я змалку».

3. Читання оповідання В.О.Сухомлинського «Хлопчик та хвора мама».

4.Д/гра «Предмети гігієни»

 

2 половина дня

В гостях у вітамінчика.

Приготування красивих, корисних салатів .

Творча майстерня: (Малювання). «Хвора та здорова дитина»

Консультація для батьків. «Здорова та корисна їжа»

Закриття фестивалю.

«Ми нащадки козацького роду»

Девіз дня: «Дошкільнята дуже вправні шанують звичаї прадавні»

Екскурсія-огляд музею народознавства

Концертна програма «Ми нащадки козацького роду»

Прогулянка. Піший перехід до пам’ятника Т.Г.Шевченка.

Ігрова діяльність на новому ігровому комплексі на майданчику.

Консультація «Вода найсмачніша в криниці де батько і мати воду пили».