Неділя, 16.12.2018, 09:05
Заклад дошкільної освіти "ЗОЛОТА РИБКА"
с. Синівка Липоводолинського району Сумської області

 Про нас

Меню сайту
Форма входу
Пошук
Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 

  Майбутнє людства розпочинається з колиски, а майбутнє кожної дорослої людини - з дошкільного віку, найбільш вразливого і найбільш яскравого етапу життя. Його цінність не тільки в неповторності, а й у тому життєвому досвіді, якого набуває дитина і з яким входить в світ людських стосунків. Цей світ розкривається їй через уявлення про добро і зло, про те що гарно і що погано. З перших років життя, в період найбільшого сприймання дошкільний навчальний заклад відіграє важливу роль, саме в цей час закладаються основи всебічного розвитку дитини.

  Від того,  як зустріне дитячий садок залежить фізичне й емоційне здоров’я дитини, її вміння контактувати з іншими.

 Діти, яких поважають, вчаться поважати інших. Малюки, про яких турбуються, навчаються того, як саме виявляти турботу. Усім батькам хочеться щоб  в садочку діти були веселими, здоровими, розумними, чуйними, щоб в садочку було красиво, затишно, бо більше часу діти проводять в садочку чим вдома, тому дитячий садок є другою домівкою і наш колектив дуже це розуміє.

  Завдяки піклуванню адміністрації закладу в особі завідувачки  та засновника Синівської сільської ради, а саме в особі сільського голови Тихоненко Олега Івановича  в 2015 – 2016 навчальному році було зроблено багато роботи по зміцненню матеріально-технічної бази закладу, створені чудові умови для діток в садочку.

  На протязі 2015-2017н.р наш садочок отримав нові меблі а саме:  

двоповерхові ліжка для спальної кімнати садочка,  для ігрового середовища було придбано: ігрові зони -  дитяча кухня, магазин, куточок природи, бібліотека, дитяча стінка «Лайнер»,  два шкафчики  для роздягання дітей, нова електрична плита, ноутбук та розмножувальну техніку. Все це було придбано за кошти місцевого бюджету. За кошти Агрокомпанії «Форвард» -   стільці для дорослих в кількості 10 шт.,  ігрове обладнання  для вулиці- спонсори Агропартнери – 2009 та СФГ «Обрій».

  Для збереження тепла та для інтер’єру старі вікна було замінено на нові, сучасні,була здійснена заміна дверей в спальній кімнаті, кухні та пральні.

Проведено  повну реконструкцію каналізаційної системи та санвузлів, що є дуже важливим для дитячого садочка. Це зручні санвузли,гаряча і холодна вода завдяки Агро-фірми Діамант-Агро.

  Завдяки співпраці батьків і колективу були зроблені косметичні ремонти, переклеїли шпалери в спальній кімнаті молодшої групи,  та в груповій кімнаті старшої групи.

Все це буденні речі, але вони створюють комфорт, дизайн, хороші умови для «проживання» в дитячому садку. В дітей виробляються звички жити по сучасному, жити красиво, а це є важливою умовою виховання малечі. Наш колектив не великий всього 4 педагога і 3 обслуговуючого персоналу. Всі працівники дружні, проявляють велику турботу до діток, живуть їхніми інтересами. Не зважаючи, що наш садочок сільський, ми постійно в пошуку нових ідей, щоб діти отримували гарні знання та життєвий досвід, підготовку до школи, гарне виховання, не гірше міського.

 На здобутому ми не збираємося зупинятися, є багато планів, які ми будемо опер втілювати  в реальність.

  Всі ми добре розуміємо, що найбільша цінність для нас - є діти, вони наше майбутнє!

 

 

 

Синівський дошкільний навчальний заклад (дитячий садок) «Золота рибка» Синівської сільської ради знаходиться у двохповерховій будівлі, яка уведена в дію в 1982 році. На сьогодні в закладі функціонує дві різновікові групи молодшого та старшого дошкільного віку, які відвідує 31 дитина. 8 діток охоплено соціально-педагогічним патронатом. Заклад має належний естетичний вигляд. В приміщенні є дві групові кімнати ізольовані одна від одної, а також адміністративно-групові приміщення: у вивільнених приміщеннях облаштовано спортивну залу, музичну залу, народознавчу та екологічну кімнати.

Групові приміщення складаються: - група молодшого дошкільного віку: із спальні, кімнати для ігрової та навчальної діяльності, роздягальні, кімнати для умивання та туалету; - група старшого дошкільного віку із короткотривалим перебуванням дітей з метою підготовки до школи має: кімнату для ігрової та навчальної діяльності, роздягальні, кімнату для умивання та туалету. Всі вони обладнані згідно вимог програми виховання і навчання дітей дошкільного віку та «Санітарних правил обладнання та утримання дитячих дошкільних навчальних закладів».

В закладі оформлені стенди з: пожежної безпеки, охорони праці, цивільного захисту; обладнані куточки: «Інформаційний куточок», «Наше життя», «Правила внутрішнього розпорядку», «Наша історія», «Наші успіхи», «Куточок для батьків», «З днем народження», «Великі права маленької дитини», «У нас можна», «Ми сьогодні чергові», «Куточок природи», «Мій настрій». Наявні змінні «розумні ширмочки»: «Роль родини у вихованні дитини», «Дитячі захворювання», «Готуємо майбутнього першокласника», «Режим дня в дитячому садку», «Прийшла зима чарівниця». Групові кімнати укомплектовані набором меблів. У кімнаті молодшої різновікової групи – столики чотирьохмісні для харчування, шестимісні з регулюванням висоти – для навчальної діяльності. В кімнаті старшої різновікової групи столи двомісні з ящиками для збереження навчальних посібників. Кількість столів і стільчиків відповідає кількосі дітей у групах. У групах створене предметно-розвивальне середовище, належні умови для ігрової діяльності дошкільників, зібраний будівельний, дидактичний та наочний матеріал, настільно-друковані ігри. В обох групах обладнані куточки природи, в яких знаходяться кімнатні рослини, оформлений календар природи, облаштовані куточки усамітнення для дітей. Групові приміщення груп естетично оформлені та забезпечені іграшками, обладнанням у відповідності до навчальних програм.

В роздягальних кімнатах дошкільного навчального закладу вздовж стін розміщені індивідуальні шафи для одягу дітей, лавочки, оформлені куточки для батьків.

У закладі обладнана музична зала. Для реалізації музичного виховання дітей є баян, дитячі музичні інструменти (сопілка, брязкальця, барабан), із технічних засобів – магнітофон, DVD із системою караоке, телевізор.

Для проведення різних форм роботи з фізичного виховання маємо спортивну залу, в якій знаходяться: гімнастична стінка, дошки ребристі, канат для вправ на підлозі, мати гімнастичні, лави гімнастичні, кільця баскетбольні з сіткою, нестандартне обладнання. В наявності є дрібний спортивний інвентар: обручі, м’ячі надувні, палиці гімнастичні, скакалки, мішечки з піском для метання, різнокольорові прапорці.

У закладі облаштовано екологічну кімнату. Завдання екологічного виховання дітей дошкільного віку чітко визначені в Базовому компоненті дошкільної освіти в Україні. Проблема екологічного виховання є предметом постійної уваги педагогів дошкільного закладу. Для нас є дієвим є комплексний підхід до справи – це включає в себе розвиток емоційної сфери дітей, озброєння їх знаннями про взаємозв’язки у природі, організацію діяльності, яка сприяє набуттю дитиною необхідних знань, формуванню відповідних умінь та навичок. Робота на «екологічній стежині» показала, що малюки виявляють інтерес до навколишньої природи, розуміють, що про неї треба дбати. Вихователі намагаються довести дітям, що об’єкти природи тісно пов’язані між собою. Проводять з вихованцями безліч дослідів, вчать їх спостерігати, думати, робити висновки.

У роботу з дітьми впроваджуються ідеї В.О.Сухомлинського «Уроки мислення серед природи».

З метою виконання завдань громадянського виховання у дошкільному закладі створено народознавчу кімнату на основі народознавчого матеріалу.

Навчально-виховну діяльність здійснюють три педагогічні працівники: Лепська Л.М. – завідуюча ДНЗ, Несторенко Н.В. та Артюх Г.І – вихователі. Педагогічний колектив неодноразово був нагороджений грамотами відділу освіти Липоводолинської районної державної адміністрації. Педагоги ефективно застосовують професійні знання в практичній діяльності, постійно беруть участь у методичній роботі району, підвищують свій професійний рівень, працюють у тісній співпраці з сім’єю та школою.

У навчальному закладі створене середовище, яке характеризується сукупністю природних, предметних, соціальних умов та простором власного «Я» дитини. Практичні зусилля педагогів з його створення і використання підпорядковані інтересам дитини та лініям її розвитку у різних сферах життєдіяльності. Розвивальний характер середовища забезпечується педагогічно виправданим використанням його можливостей і систематичним, цілеспрямованим використанням його можливостей і збагачується не лише за рахунок кількісного накопичення, а й через покращення якісних параметрів, естетичності, гігієнічності, комфортності, функціональної надійності та безпеки відкритості до змін та динамічності, відповідальності віковим та статевим особливостям дітей, проблемної насиченості, тощо. Вихователі дбають про те, щоб діти вільно орієнтувалися у створеному середовищі, мали вільний доступ до всіх вікових його складових, уміли самостійно діяти в ньому, додержуватися норм і правил перебування в різних осередках та користуватись матеріалами, обладнанням.

Оснащення навчально-виховного процесу здійснюється відповідно до Типового переліку обов’язкового переліку, навчально-наочних посібників та іграшок у дошкільних навчальних закладах ( наказ Міністерства освіти і науки України від 11.09.2002р. №509).

У дошкільному закладі створені центри:
1. Центр ігрової діяльності – сюжетно-рольові ігри, будівельно-конструкторські, настільні, друковані, розвиваючі, сенсорні, театралізовані ігри та різноманітна атрибутика до ігор тощо.
2. Цент пізнавальної діяльності - розміщені матеріали з математики, грамоти, розвитку мовлення, екологічного виховання, бібліотечка. Зібрано геометричні фігури, математичні ігри, дидактичні ігри, предметні та сюжетні картинки, загадки, лото, мозаїка, дитяча література, літери, демонстраційний та роздавальний матеріал для роботи з дітьми, кімнатні рослини, календар погоди, ілюстративний матеріал по сезонних змінах у природі, із зображенням тварин та рослин.
3. Центр художньо-творчої діяльності - зібраний матеріал для організації художньо-зображувальної діяльності: пензлики, олівці, папір, різні коробки, клаптики тканини, природний матеріал.
4. Центр трудового виховання – знаряддя та атрибути для побутової праці, самообслуговування, праці в природі, ручної праці.
5. Центр здоров’я – фізкультурно-оздоровчий та валеологічний куточки.

Педагогічний колектив дошкільного закладу працює над проблемою: «Гуманістична педагогічка В.О.Сухомлинського у реалізації цілісного підходу до формування особистості дошкільника». Пріоритетним напрямком роботи закладу у 2013-2014 н.р. є «Розвиток соціально-моральних якостей дошкільника». Також в закладі працює два гуртки народознавчого та образотворчого напрямку: «Мовні перлини» з метою розвитку мовленнєвої творчості та виховання інтересу та любові до рідної мови (керівник – вихователь Несторенко Н.В.) та «Талановиті ручки» з метою розвитку у дітей естетичного сприймання вміння помічати красиве у навколишньому середовищі (керівник – вихователь Артюх Г.І.).

 

Завдяки фінансовій підтримці і допомозі сільської ради (в особі сільського голови А.І.Гайдабури), спонсорської допомоги батьків зроблений поточний ремонт приміщення. Милують око, та створюють затишок і тепло нові пластикові вікна. Приємно доповнюють інтер’єр закладу нові пластикові двері, та металічні двері в групові кімнати. І тому з великим задоволенням кожного ранку ця будівля наповнюється веселим сміхом дітвори, яка поспішає до дитячого садка.